Σε σένα. Μόνο.

Πάλι ξεκίνησα να σου γράφω επειδή ο κέρσορας αναβόσβηνε γεμάτος ανυπομονησία – για το τι θα σου γράψω, για την πρώτη πρόταση, την πρώτη φράση, την πρώτη λέξη. Στο έχω ξαναπεί, ούτε κι εγώ ξέρω τι πρόκειται να σου γράψω – έτσι μου συμβαίνει συνήθως όταν κάθομαι να σου γράψω. Το μόνο που ξέρω είναι ότι θέλω να σου γράψω. Τώρα γιατί σου γράφω εδώ ενώ ξέρω ότι οι πιθανότητες να σκοντάψεις πάνω σ΄αυτό το post είναι απειροελάχιστες; Δεν ξέρω… Σου έχω ξαναπεί ότι η ζωή είναι μια ζωγραφιά – ένα παραμύθι που το ζωγραφίζεις εσύ όπως θέλεις. Αρκεί να κάνεις ένα βήμα, ένα μικρό άλμα, να πηδήξεις μέσα σ’ αυτή τη ζωγραφιά και μεμιάς αυτή θα ζωντανέψει, θα γίνει ζωή, η δική σου ζωή. Μάλλον σου γράφω εδώ γιατί είμαι λίγο… πως να το πω…  «ρομαντικός», γιατί ξέρω πως αν ποτέ διαβάσεις αυτό το post τότε θα δώσεις πνοή στο παραμύθι μου, τότε θα ξέρω ότι το δικό μου παραμύθι είναι και δικό σου – και τότε… χρώματα.

Σ’ αγαπώ γιατί δεν φοβάσαι.

Όχι σήμερα. Σήμερα δεν θα έρθει. Δεν θα γίνει αγέρας. Δεν θα γίνει ψίθυρος. Δεν έχει ούτε καν μελάνι να υπογράψει αυτό το post όταν αυτό θα έχει τελειώσει. Σήμερα θα κάτσει εδώ. Στο χαλάκι της εξώπορτας. Ακουμπώντας την πλάτη της στον παγωμένο τοίχο. Θα κοιτάζει το φως του φεγγαριού από το παράθυρο. Και θα περιμένει. Να χαμογελάσει. Σε σένα. Μόνο. Αν. Όταν. Δει το χαμόγελό σου να ζωγραφίζεται πάνω στο τζάμι.

~ από cripple στο Μαρτίου 28, 2009.

2 Σχόλια to “Σε σένα. Μόνο.”

  1. να αγαπάς (για) να μην φοβάσαι. και στο χαλάκι της εξώπορτας. σκόρπισε τις λέξεις. αυτές. και άλλες. να δει το χαμόγελό σου. να ζωγραφίζεται. στο βλέμμα μέσα…

  2. μήπως αντί να περιμένεις την απειροελάχιστη πιθανότητα να πέσει πάνω στο ποστ να το δείξεις οικειοθελώς;

Σχολιάστε

 
