η αγάπη ντύνεται χιονάτη και κολυμπάει στις φλογισμένες ονειρώξεις της αιμορραγούσας τρέλας

snow-white-and-the-madness-of-truth_edited.jpg

snow white and the madness of truth (installation) - dror feiler

 

Αλλοπαρμένος κυνηγώ μια πεταλούδα στ’ άστρα,

τα φλογισμένα της φτερά, στάζουν φωτιά μες στην καρδιά μου.

Και τότε αρχίζω να γελώ, μα πριν σωπάσω πάλι κλαίω,

τα ματωμένα δάκρυα στη σιωπή, βάφουνε ρόδα τα όνειρά μου.

 

Και σαστισμένος απορώ πως βρέθηκα εδώ χάμο,

στη χιονισμένη ακρογιαλιά – δεν με βαστούν τα γόνατά μου.

Γονατιστός αιμορραγώ, νερό και αίμα γίνονται ένα,

κι εσύ μονάχη κολυμπάς, στη ματωμένη θάλασσά μου.

 

Σου λέω η αγάπη είναι τρελή,

και είναι γλυκό το αίμα…

Κι όταν η αγάπη αιμορραγεί,

γλυκιά φαντάζει να ‘ναι η τρέλα…

~ από cripple στο Μαρτίου 12, 2008.

7 Σχόλια to “η αγάπη ντύνεται χιονάτη και κολυμπάει στις φλογισμένες ονειρώξεις της αιμορραγούσας τρέλας”

  1. είναι αυτό που λες και συ, φοβάσαι να τα αγγίξεις, μην τυχόν και σπάσουν, μα αφού η αγάπη αιμορραγεί και γλυκιά φαντάζει η τρέλλα, τι κι αν κοπείς απ’το γυαλί του είναι σου το φεύγα

  2. υπέροχο! την έχεις δαγκώσει για τα καλά τη λαμαρίνα! ειδικά η τελευταία στροφή, κάνει και ομοιοκαταληξία χωρίς να υποβιβάζει το ποίημα. αυτό θέλει πολύ ταλέντο για να το πετύχεις! τα σέβη μου cripple!

  3. > basnia

    χαμόγελο

    > tovene592

    Σ’ ευχαριστώ :)

    Όσο για τη λαμαρίνα, δεν είναι ακριβώς έτσι… Ας πούμε ότι έχει αρχίσει να σκουριάζει και δεν ξέρω αν θέλω να καταπολεμήσω τη σκουριά ή να πάρω καινούργια.

  4. ομορφη η αγαπη ακομα και οταν αιμορραγει…
    πολυ ωραια η φωτο που εβαλες :-)

  5. > purple

    Τα συναισθήματα είναι η τροφή της ψυχής. Δεν τα διαχωρίζει, κάθε συναίσθημα είναι ευπρόσδεκτο, είναι εμπειρία, είναι γνώση – του εαυτού μας, του ψυχισμού μας. Γι’ αυτό και η αγάπη δεν μπορεί παρά να είναι όμορφη ακόμη και όταν αιμορραγεί…

    Καλωσήρθες :)

  6. Εϊσαι ΟΚ? Με ανησυχείς μπορώ να πω.Καλό ΣουΚου anyway

  7. > mad

    Καλά είμαι :)

    Αν εννοείς το συγκεκριμένο post, δεν ξέρω, έτσι μου βγήκε… Αν εννοείς το ότι δεν postάρω συχνά τελευταία είναι επειδή είμαι λίγο busy αυτές τις μέρες… Γενικά είμαι καλά πάντως! Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Το εκτιμώ ιδιαίτερα :)

    Καλό weekend!

Σχολιάστε

 
